Wednesday, January 02, 2008

Μη χαθούμε, έτσι;

Πόσες φορές άραγε λέει ο καθένας μας αυτή τη φράση και την κάνει πραγματικά πράξη;
Αυτό αναρωτιέμαι βλέποντας το τελευταίο μου post που χρονολογείται κάπου ένα χρόνο πριν. Αρχικά ένιωσα ενοχές. Κατόπιν θυμήθηκα όλους τους φίλους που έχω αφήσει πίσω στην Ελλάδα με τους οποίους δώσαμε την ίδια υπόσχεση: "Και που 'σαι, μη χαθούμε, έτσι;", " Ναι ρε εννοείται, τώρα που έχω και email...". Κάμποσα χρονια μετά τα πράγματα έχουν αλλάξει τόσο πολύ. Μερικοί φίλοι μου παντρεύτηκαν, άλλοι κάναν και παιδιά και γενικά έχει τραβήξει ο καθένας μας το δρόμο του. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάτι που θα μπορούσα να είχα κάνει διαφορετικά ώστε να μείνω πιό κοντά στις στιγμές και στους ανθρώπους που αγάπησα αλλά δεν βλέπω πια. Από την άλλη μεριά και αυτοί χαθήκαν μέσα στο δικό τους κόσμο. Όσοι είστε μακρυά πώς διατηρείτε τις παλιές σας φιλίες; Τί είδους θυσίες κάνετε για τους φίλους σας και τί κανουν και αυτοί; Ή μηπως έχετε χαθεί όπως και εγώ; Άντε γεια...

13 comments:

Anonymous said...

Γεια σου φιλη μου ειμαι 22 χρονων μενω ελλαδα και σκεφτομαι σοβαρα να ερθω αμερικη για δουλεια.Δυστηχως δεν εχω τελιωσει καπια σχολη.Αν μπορουσες να μου στειλεις καπια συμβουλη η γενικα να με κατατωπιζες στο πως ειναι εκει τα πραγματα θα το εκτημουσα πολυ.Το εμαιλ ειναι dosekaiswse@yahoo.com

Ευχαριστω για το χρονο σου

xeniteymenh said...

Πoλύ ευχαρίστως να απαντήσω σε ό,τι ερωτήσεις έχεις. Μη ξεχνάς ότι η Αμερική είναι μακρυά, δεν είναι Ευρώπη. Είναι μεγάλο βήμα. Εκτός αν είσαι αποφασισμένος/η για όλα (να μείνεις ή να γυρίσεις...). Θα σου στέιλω email σύντομα.

Anonymous said...

Καλησπέρα

κατ αρχήν συγχωρήστε το θάρρος και την τόλμη μου για τούτο το μήνυμα
κι εμπιστευθείτε την αγνή μου πρόθεση και την διάθεση επικοινωνίας .

Κατά δεύτερον, θα ήθελα να σας πω, ότι τον τελευταίο καιρό κάνοντας σημαντική προσπάθεια ν ¨ανεβάσω¨ ένα δικό μου forum, με την καθάρια σκέψη
να συντροφεύει ανθρώπους ευαίσθητους, ρομαντικούς, διακριτικούς και μόνους,
είχα ένα καλαίσθητο και πολύ θελκτικό αποτέλεσμα το οποίο πραγματικά λάτρεψα .
Θα ήθελα να κλέψω λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας για να σας οδηγήσω στη διεύθυνση που υπάρχει το φιλόξενο ¨Σπιτάκι¨ μου :
www.e-agapimou.gr/forum/index.php

Αν θεωρήσετε ότι η προσπάθεια μου αυτή έστω και λιγάκι εκφράζει
έ ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ανταλλαγής μηνυμάτων και σκέψεων .
Μια συντροφιά εμπιστοσύνης που δεν θα διστάσει να συναντηθεί από κοντά για συζήτηση, για καφεδάκι, για ποτάκι, φαγητό η οτιδήποτε άλλο προκύψει .


Σας ευχαριστώ πολύ
*E*

jobs in sales said...

very interesting articles
jobsinsales

Anonymous said...

telika xathikame?

Xenitemenos.net said...

Καλησπέρα φίλε,
θα χαρούμε να σε έχουμε στην παρέα μας και να μοιραστείς μαζί μας τις εμπειρίες σου!

Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Xenitemenos.net

Anonymous said...

pr backlink seo optimize backlinks backlink booster

azkp said...

Γεια σου! Σκέφτομαι και εγώ να έρθω Αμερική σε πρώτη φάση για 1-2 χρόνια και βλέπουμε...Είμαι μεταφράστρια με πτυχίο κανονικά αλλά εδώ δεν μπορώ να βρω εύκολα δουλειά.. ψάχνω καιρό τώρα.. Το μόνο που με αγχώνει στην προοπτική της Αμερικής είναι ότι δεν ξέρω αν θα είναι εύκολο για μια Ελληνίδα να βρει ξαφνικά δουλειά σε μια άλλη ήπειρο.. Πώς είναι η κατάσταση εκεί? Ήταν εύκολα για σένα στην αρχή? Θα ήθελα πολύ να μου δώσεις κάποιες πληροφορίες για θέματα εργασίας, αν η ζωή είναι πολύ ακριβή κλπ. Το mail μου είναι athina_zg@hotmail.com. Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων :)

Anonymous said...

We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your web site provided us with valuable info to work on. You've
done an impressive job and our entire community will be thankful to you.


Feel free to visit my website - buying a car and bad credit
My website : how to buy a car,buying a car,buy a car,how to buy a car bad credit,buying a car bad credit,buy a car bad credit,how to buy a car with bad credit,buying a car with bad credit,buy a car with bad credit,bad credit car loans,car loans bad credit,auto loans bad credit,bad credit auto loans,buying a car bad credit loans,bad credit loans cars,buying a car and bad credit,how to buy a car on bad credit,buying a car on bad credit,loans for cars with bad credit,auto loans for bad credit,buying a car with bad credit,how to buy a car with bad credit

Anonymous said...

Fantastic beat ! I would like to apprentice while you
amend your web site, how can i subscribe for a blog site? The account helped me a acceptable deal.
I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered bright
clear concept

Feel free to surf to my webpage: buy a car with bad credit
Also visit my web blog : how to buy a car,buying a car,buy a car,how to buy a car bad credit,buying a car bad credit,buy a car bad credit,how to buy a car with bad credit,buying a car with bad credit,buy a car with bad credit,bad credit car loans,car loans bad credit,auto loans bad credit,bad credit auto loans,buying a car bad credit loans,bad credit loans cars,buying a car and bad credit,how to buy a car on bad credit,buying a car on bad credit,loans for cars with bad credit,auto loans for bad credit,buying a car with bad credit,how to buy a car with bad credit

Anonymous said...

Truly no matter if someone doesn't be aware of then its up to other visitors that they will help, so here it takes place.

Here is my weblog :: buy a car with bad Credit
My website: buying a car with bad credit,buy a car with bad credit,how to buy a car with bad credit,buying a car,buy a car,how to buy a car

Anonymous said...

Regards. I appreciate this.

Have a look at my web blog: MCM バッグ
My webpage: MCM リュック

Anonymous said...

これらの靴は多くの
目的を果たし例えば彼らは彼らのファッションステートメント
を作成するために女性を助
け彼らは女性がよりスタイリッシ
ュでファッショナブルに見えることが
できますとして有用である

Here is my webpage miumiu