Sunday, July 02, 2006

Και όμως είμαι ακόμα εδώ, και αυτό το καλοκαίρι

Είχα πει θα φύγω, είχα πει... κι όμως είμαι ακόμα εδώ, και αυτό το καλοκαίρι...
Πω πω, πώς περνάνε τα χρόνια τόσο γρήγορα ρε παιδιά; Σε δύο μήνες κλείνω 7ετία στην 'ξενιτιά' και έχει ο Θεός... Εντάξει, δε μπορώ να παραπονεθώ, τα πράγματα είναι καλά αλλά και η νοσταλγία είναι άτιμο πράγμα που με έχει κρατήσει ξάγρυπνη πολλές βραδιές. Φύσικα όποτε με ζώνουν τα φίδια να γυρίσω, οι φίλοι στην πατρίδα μου λένε να κάτσω στα αυγά μου. Ανεργία πολλή, λένε. Το πτυχίο στην κορνίζα πιάνει σκόνη. Είναι όντως τόσο δύσκολο να βρεις μια δουλειά της προκοπής; Ας κάνουμε ένα γκάλοπ και όποιος θέλει ας συμμετάσχει... Με κλίμακα από 0 (Διαφωνώ απολύτως) εως 10 (Συμφωνώ απολύτως) απαντήστε τις παρακάτω ερωτήσεις:

1. Είναι εύκολο να βρω δουλειά στον τομέα μου
2. Εργάζομαι πάνω σε αυτό που σπούδασα
3. Εργαζομαι πάνω σε κάτι που μου αρέσει
4. Αμοίβομαι ικανοποιητικά για την εργασία που προσφέρω
5. Η περιοχή που εργάζομαι είναι: (Συμπληρώστε αν θέλετε)

Οι δικές μου απαντήσεις είναι: 8, 10, 9,9, Νότια Καλιφόρνια, Αμερική.

Για να δούμε, μήπως θα μπορούσα να βρώ κάτι καλό στην Ελλαδίτσα μας; Εσείς θα μου πείτε. Άντε γεια...

14 comments:

Τυπος Νυχτερινος said...

Χμ... για να δούμε.

4
3
1
0
Αθήνα.

Συμπέρασμα: Υπάρχει καμιά θέση εργασίας και για μένα στην Καλιφόρνια;
:)

xeniteymenh said...

Έλα εσύ και κάτι θα σου βρούμε. Δηλαδή δίκιο έχουν οι φίλοι μου ε;
Κουράγιο...

Anonymous said...

Δεν το πιστεύω ότι συζητάς καν να γυρίσεις! Η Ελλάδα πο΄λύ ωραία για διακοπές, δε λέω, αλλά κατά τ'άλλα είναι επιεικώς τριτοκοσμική!

Σχετικά με το γκάλοπ...

1. Α καλό!
2. Επίσης Α καλό!!
3. χαχα!!
4. -10!
Αθήνα

Δεν είμαι καθόλου υπερβολική, αλήθεια! Θα σου πω μόνο ότι είχα αποφασίσει να πάω Καλιφόρνια για 1-2 χρονάκια να δουλέψω, αλλά μου είπε μια φίλη ότι πρέπει να έχω βρει ήδη δουλειά για να βγάλω ειδική visa με την οποία θα μπορώ να δουλέψω! Και πώς να βρω η γυναίκα δουλειά χωρίς να πάω για interviews και τα σχετικά?

Είναι όντως έτσι τα πράγματα? Δεν υπάρχει κανένας τρόπος δηλαδή? Να πέσω να πεθάνω? Όχι τίποτε άλλο, είχα αρχίσει να ψάχνω τιμές για σπίτια και εισιτήρια για να ξέρω πόσα να μαζέψω! Εσύ σε ποιο μέρος μένεις ακριβώς?

P.S. Να κάτσεις στα αυγά σου, έχουν πολύ δίκιο οι φίλοι σου!
P.S. 2... Για να καταλάβεις, έχω μεταπτυχιακό σε e-business management και 2,5 γλώσσες και ξέρω computer graphics και web design και εχθές έκανα αίτηση για να δουλέψω στις πληροφορίες του ΟΤΕ για 640 το μήνα μικτά! Τουλάχιστον μέχρι να βρω κάτι καλύτερο!

=ο)

xeniteymenh said...

Πω, πω, τόσο χάλια δηλαδή εεε; Το μηνιάτικο του ΟΤΕ φτάνει και δε φτάνει για μία εβδομάδα εδώ στη Νότια Καλιφόρνια. Δηλαδή φτάνει, αν τρως ψωμί και ελιές... Ο καλύτερος τρόπος για να έρθεις είναι να κάνεις.... άλλο ένα Μαστερ... Εγώ, καθώς και οι περισσότεροι έτσι ήρθαμε. Μη νομίζεις όμως, θα σου λείψει και η Ελλαδίτσα. Από ό,τι λες έχεις προσόντα να βρεις δουλειά άνετα. Απλά ένα για ένα Μαστερ (ας είναι και σε Β' σχολείο) και μετά μπορείς να δουλέψεις για 1 χρόνο χωρίς βίζα (άλλα με μια άλλη/εύκολη διαδικασία) και μετά αν θες και καλά να μείνεις, βγάζεις και μια βίζα. Να σε προειδοποιήσω όμως ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων αφού τελειώσοουν τις σπουδές τους την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια... Άλλοι το μετανιώνουν και άλλοι όχι. Εγώ πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα χαρακτήρα και φιλοδοξιών...

Anonymous said...

Εγώ νομίζω πως όλα είναι σχετικά παιδιά. Τρία χρόνια στο Λονδίνο . Δεν ξέρω πότε θα "γυρίσω". Ίσως και να κλείσω και δεκαετία. Τελειώνω το πτυχείο μου στην πληροφορική. Η αλήθεια είναι πως στην Ελλάδα οι δυνατότητές μου για δουλειά είναι σαφώς περιορισμένες.

Αν όμως τα βάλεις κάτω, τι είναι τελικά αυτό που σημαίνει ποιότητα στη ζωή; Ξέρω είναι ψυχοφθόρο να σκέφτεσαι συνέχεια πως θα τα βγάλεις πέρα. Όμως για να δούμε αλήθεια, τι ζωή ζούμε ο καθένας μας στην ξενιτιά; Πόσες ώρες δουλεύουμε; Τι ποιοτικά καλύτερο έχουμε καταφέρει; Η αλλοτροίωση; Οι τρελοί ρυθμοί ζωής; Και μην ακούσω τώρα τίποτα εξυπνάδες ότι γι αυτό δεν πάμε μπροστά στην Ελλάδα , επειδή είμαστε τεμπέληδες κτλ.

Αν εκεί που ζεις περνάς καλά τότε μάλλον εκεί είναι πατρίδα. Αν όμως σε πιάνουν Καζαντζιδικά σύνδρομα -όπως εμένα- τότε κάτι δεν πάει καλά και όσο και να το ζορίσεις δε θα συνηθίσεις ποτέ. Σκέψου επίσης ότι μετά από καμιά 20αριά χρόνια στην ξενιτιά, πατρίδα δεν είναι πουθενά. Οι μόνοι που σε νιώθουν είναι αυτοί που είναι στην ίδια μοίρα με σένα.

Να γράφεις πιο συχνά..

Anonymous said...

ΑΧ... ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ...
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ... ΕΔΩ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΤΑ'ΚΕΙ(ΑΜΕΡΙΚΗ).
ΕΧΩ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΟΥΛΕΙΑ......6 ΜΕΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ-570 ΕΥΡΩ. ΣΕ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ;
ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΕ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΥΟ ΓΚΑΛΟΠ:
ΕΡ.1 - 2
ΕΡ.2 - 0
ΕΡ.3 - 2
ΕΡ.4 - 1
ΕΡ.5 - ΑΘΗΝΑ

Anonymous said...

Γειά σου ξενιτεμένη,

για να δούμε....

3
4
0
4
Θεσσαλονίκη.

μετά απο 9,5 χρόνια εξωτερικού αποφάσισα να γυρίσω στην Ελλαδίτσα!!!Αφού πέρασα την πρώτη φάση του "ααα τι ωραία που είναι εδώ","όλοι για καφέ είναι" κτλ προσγειώθηκα σύντομα στην πραγματικότητα!Μισθός που ενώ όλοι οι φίλοι μου τον θεωρούν "άπιαστο" εγώ δεν ξέρω που να τον πρωτοκολλήσω!!!
Πληρώνω το ίδιο ενοίκιο με αυτό πού πλήρωνα όταν ήμουν στο εξωτερικό κερδίζοντας όμως τα μισά χρήματα!Super Market 30-40% πιό ακριβό από έξω!Κούντούρντισε το κεφάλι μου από διαφημίσεις για δάνεια!Εχω φίλους οι οποίοι είναι 34-35 και θεωρούν λογικό το να χρωστάνε 40.000 ευρώ σε μια τράπεζα σε καταναλωτικά δάνεια!Και αυτό κερδίζοντας 800 ευρώ το μήνα.
Η γυναίκα μου έχει 2 χρόνια ανεργίας πίσω της,και όχι ότι δεν προσπάθησε να βρεί δουλειά!
Τέλως πάντων,τί να σού λέω,εδώ τα πράγματα είναι το λιγότερο τραγικά!
Ετσι λοιπών αποφασίσαμε να ξαναφύγουμε μετά από 2 χρόνια και αυτή την φορά για Αμερική,μια και η γυναίκα μου είναι γεννημένη εκεί και έχει δικαιώματα Αμερικανίδας.
Το όνειρο μας θα ήταν η Καλιφόρνια,
και έχω αρχίσει ήδη να ψάχνω για δουλειά εκεί!!
Μείνε εκεί,όχι τίποτα άλλο αλλά...
να έχουμε και εμείς κάποιον να πίνουμε και κάνα καφέ ρε παιδί!!!
Να γράφεις πιο συχνά!!!

Κώστας+Κατερίνα

Anonymous said...

γεια σου ξενιτεμενη...εκεινο που εχω να σου πω ειναι οτι καλυτερα ξενιτεμενη παρα μετανιωμενη!!!ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ!!μην τυχων ερθεις για αλλο λογο εκτος των διακοπων στην ελλαδα.ολα αυτα που σου εχουνε γραψει νομιζω οτι ειναι και λιγα,ουτως η αλλος η ελλαδα πλεον ειναι μια αμερικη σχεδον(μιλαμε ακομα λιγα ελληνικα)με την διαφορα οτι εδω θα πρεπει να μαθεις να ζεις με 700-900 ευρω τον μηνα.αυτα τα περη του αααα...ξερεις ομως εμεις εχουμε ηλιο εχουμε θαλασσα ειναι μ...ασ μου πουνε λοιπον ολοι αυτοι οι ευχαριστημενοι ελληνες οι κατα τα αλλα μαυρισμενοι απο τον ηλιο οταν ερχεται η ωρα να πληρωσουνε τις δοσεις τους(ολοι ειναι χρεωμενοι μεχρι και τα παιδα τους)που οι δοσεις τους ειναι οσο ο μισθος τους(500-800) τους παρηγορη τοτε ενα μπανιο στην θαλασσα κατω απο τον υπεροχο ηλιο????ακουσα να λενε οτι στιν αμερικη αν αρωστησεις αν δεν εχεις ασφαλεια ιδ.με 400$ τον μινα τοτε αστα να πανε.ε και??εμενα ποσο με κοστιζει το κολο ικα?ειμαι οδηγος και πληρωνο μαζι με του αφεντικου μου την εισφορα 500 ευρο τον μηνα=700$ περιπου και???οταν ερχεται η ωρα να παω στον γιατρο αν δεν του δοσο φακελακη θα πεθανω πανω σε κανενα ραντσο.παμε στην δουλεια τωρα οι μισθοι ειπαμε παραπανω ΑΘΛΙΟΙ!!συμπεριφορα εργοδοτων???ΑΘΛΙΟΤΕΡΗ!!!ηρθαν 1.500.000 κοσμος απο αλλες χωρες και εγιναν εργαλειο στα χερια τουσ για να πιεζουν μισθους και εργαζομενους ετσι κανενας δεν μπορει να μιλησει γιατι το "αν σου αρεσει αν οχι φυγε"εγινε ψωμοτυρη και ολα αυτα για 700 κολο ευρω.ωρες εργασιας??δεν ξερω αν ειδες τωρα τελευταια αλλα οι ελλινες ειναι αυτοι που δουλεουν περισοτερες ωρες και περνουν τα λιγοτερα σο ΟΛΗ την ευρωπη.εφτασε ο κοσμος(αυτος που εχει δουλεια) να δουλευει 12-16 ωρες την ημερα.Απο οπου και αν το πιασεις βρωμαει εγω ενα εχω να σου πω,ειμαι 38 χρονων παντρεμενος με 2 παιδια(10&15 χρ)στης 6 απριλιου ερχομαι γιατι εχω κατι συγγενεις στην NY(POUGHKEEPSIE)εχω ηδη βαλει σε μεσιτη το σπιτη εδο στην ελλαδα και αν λιγο οχι πολυ λιγο πανε καλα τα πραγματα ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΞΑΝΑ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!Και να φανταστεις οτι εγο δεν εχω ουτε πτυχια ουτε τιποτα ενας απλος οδηγος για μεγαλα φορτηγα ειμαι δηλ.τιποτα και ομως ακομα και ετσι απο τα λιγα που βλεπω μεσα στο ιντερνετ ακομα και για τετοιες δουλεις εχεις περισσοτερες ελπιδες για κατι καλυτερο και ειδικα για τα παιδια δεν το συζηταω!!!

Anonymous said...

Is this the real life?
Is this just fantasy?
Caught in a landslide
No escape from reality
Open your eyes
Look up to the skies and see
I'm just a poor boy, I need no sympathy
Because I'm easy come, easy go
A little high, little low
Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me

Mama, just killed a man
Put a gun against his head
Pulled my trigger, now he's dead
Mama, life had just begun
But now I've gone and thrown it all away
Mama, ooo
Didn't mean to make you cry
If I'm not back again this time tomorrow
Carry on, carry on, as if nothing really matters

Too late, my time has come
Sends shivers down my spine
Body's aching all the time
Goodbye everybody - I've got to go
Gotta leave you all behind and face the truth
Mama, ooo - (anyway the wind blows)
I don't want to die
I sometimes wish I'd never been born at all

I see a little silhouetto of a man
Scaramouch, scaramouch will you do the fandango
Thunderbolt and lightning - very very frightening me
Gallileo, Gallileo,
Gallileo, Gallileo,
Gallileo Figaro - magnifico

But I'm just a poor boy and nobody loves me
He's just a poor boy from a poor family
Spare him his life from this monstrosity
Easy come easy go - will you let me go
Bismillah! No - we will not let you go - let him go
Bismillah! We will not let you go - let him go
Bismillah! We will not let you go - let me go
Will not let you go - let me go (never)
Never let you go - let me go
Never let me go - ooo
No, no, no, no, no, no, no -
Oh mama mia, mama mia, mama mia let me go
Beelzebub has a devil put aside for me
for me
for me

So you think you can stone me and spit in my eye
So you think you can love me and leave me to die
Oh baby - can't do this to me baby
Just gotta get out - just gotta get right outta here

Ooh yeah, ooh yeah
Nothing really matters
Anyone can see
Nothing really matters - nothing really matters to me

Anyway the wind blows...

Like a Butterfly said...

ah, vre koukla mou, oles etsi tin patame stin zoy - mia ymaste eki ke 8eloume na ymaste edo, mia ymaste edo ke 8eloume na ymaste eki - tzerleles o kaimos tis xenihtias...

Read my blog ;)

Anonymous said...

Χμμμ θες να μου δωσεις και εμενα καποιες πληροφοριες για το πως θα βρω δουλεια να ερθω εκει??????
Η εστω ας ξεκινησω απο καποιο Master δεν με πειραζει εδω δουλευω με κυλιωμενες βαρδιες σε IT μεγαλης εταιριας και με χιλια ζορια βγαζω 1000 ευρω μαζι με γιορτες αργιες υπερωριες!!Το mail μου ειναι dante302@hotmail.com θα το εκτιμουσα πολυ να λαβω μερικες πληροφοριες για εκει δεν παλευεται αλλο εδω!

UnrealisticDreams said...

Θα μπορούσες σε παρακαλώ πολύ να μου δώσεις κι εμένα κάποιες πληροφορίες για το πως θα μπορούσα να έρθω να μείνω Αμερική.Είμαι 18 χρονών απόφοιτος λυκείου και είναι μεγάλη ανάγκη να έρθω για προσωπικούς λόγους.Το e-mail μου είναι karitsas2@hotmail.com...όποιος μπορεί να μου πει κάποια πράγματα για να με βοηθήσει η για να συζητήσω το πρόβλημα μου παρακαλώ να επικοινωνήσει...Ευχαριστώ πολύ

UnrealisticDreams said...

Θα μπορούσες σε παρακαλώ πολύ να μου δώσεις κι εμένα κάποιες πληροφορίες για το πως θα μπορούσα να έρθω να μείνω Αμερική.Είμαι 18 χρονών απόφοιτος λυκείου και είναι μεγάλη ανάγκη να έρθω για προσωπικούς λόγους.Το e-mail μου είναι karitsas2@hotmail.com...όποιος μπορεί να μου πει κάποια πράγματα για να με βοηθήσει η για να συζητήσω το πρόβλημα μου παρακαλώ να επικοινωνήσει...Ευχαριστώ πολύ

Anonymous said...

θέλω να βρω δουλειά καλιφόρνια ή κολοράντο. Μπορείς να δώσεις κάποιες οδηγίες;