Thursday, December 01, 2005

Και τώρα τί κάνουμε;

Σήμερα κωλοβαρούσα στη δουλειά και είπα να ψάξω για κανένα Ελληνικό blog... Διάβασα το τευλευταίο Post της Λίτσας με το ποντίκι και παραλίγο να κατουρηθώ από τα γέλια. Όχι τίποτα άλλο, αλλά το γραφείο του αφεντικού είναι ακριβώς απέναντι από το δικό μου και έχουμε οπτική επαφή. Ευτυχώς μάλλον ήταν αποροφημένη και δεν το πρόσεξε. Τεσπα.
Αυτό είναι το πρώτο μου post αλλά όχι και το τελευταίο. Σκέφτηκα ότι θα είχε πλάκα να μοιραστώ με τον κόσμο όλα τα τραγελαφικά που μου συμβαίνουν σε αυτή την χώρα του παραλόγου. Φυσικά αναφέρομαι στην Αμερική. Η διαφορά στην κουλτούρα είναι τρομερή. Στο απέναντι γραφείο μία Αμερικανίδα. Κλειστή. Τυπική. Αθόρυβη. Στα αριστερά μου μία Βιετναμέζα (νομίζω δηλαδη, γιατί εδώ και 5 χρόνια δεν έχω ακούσει και πολύ τη φωνή της, αλλά είναι καρατσεκαρισμένο, δεν είναι μουγγή). Στα δεξιά, μια πανήψυλη Κινέζα! Άλλο πάλι και τούτο... Και η λίστα δε σταματάει εδώ: έχουμε Ταϊβανέζους, Ρώσους, Πορτογάλλους, Νοτιο Αφρικανούς, Ινδούς, κλπ. Αχταρμάς δηλαδή...
Λοιπόν, αυτά για την ώρα, πρέπει να προετοιμαστω για ένα αναθεματισμένο meeting τώρα. Αν θέλετε γράψτε μου ένα σχόλιο. Αν όχι, δε πειράζει, η μοναξιά και η ξενιτιά πάνε παρέα... Το ξεπεράσαμε και αυτό! Άντε γεια.

5 comments:

xeniteymenh said...

Να 'σαι καλά, θα το φροντίσω.
Δώσε χαιρετισμούς στη μαμά πατρίδα...

gsatelite said...

Καλως την και απο μενα:-)
Εχω κοσμο απεναντι..θειες,ξαδελφια,φιλους.οχι ομως CA...Texas και Αστορια..Τρελλη χωρα οντως η Αμερικα....:-)καλη δουλεια και καλη μεταπτυχιακη...

€lisavet said...

Καλώς όρισες! :)

Anonymous said...

Όχι και χώρα του παραλόγου.. έλα εδώ να δεις τι γίνεται... :-) και ΟΧΙ δε την αλλάζουμε την Ελλαδίτσα με ΤΙΠΟΤΑ.

Anonymous said...

Αλλοι θελουν Αμερική και αλλοι χορτασαν και εχουν νοσταλγια,
αλαζουμαι;